Onze agrarische adviseurs komen graag bij klanten langs voor een goed adviesgesprek. Bij de binnendienst regelen we de administratie en andere werkzaamheden die hieruit voortkomen. En als een klant belt met vragen, help ik graag verder. Dat klantcontact vind ik het leukste in mijn werk. Een gesprekspartner zijn met kennis en een luisterend oor, die afspraken nakomt en meedenkt. Ik bouw graag een band op met klanten door oprecht interesse tonen. Als een klant belt en begint met: “Hey Erik, hoe gaat het met je?”, dan ben ik goed bezig.

Ik heb met veel plezier bij grote verzekeraars gewerkt. Univé is echter veel persoonlijker. Iedereen kent elkaar. Als het aan mij ligt, blijf ik voor een lange periode bij Univé. Dit is een fijne positie van waaruit ik de kans krijg om te groeien, te leren en zo steeds beter te worden in mijn vak.

Mijn vrije tijd besteed ik graag aan mijn gezin en vrienden. Ik woon zelf ook op het platteland (Ursem) en dat geeft mijn werk wel een extra dimensie. Laatst had ik een buurman aan de lijn, wat een toeval!