In mijn werk is geen dag hetzelfde. Elke dag spreek ik namelijk andere klanten, met allemaal hun eigen specifieke vragen en eigen persoonlijke situatie. Ik vind het belangrijk om een klant oprecht het gevoel te geven dat hij of zij gehoord wordt. Ik neem daarom echt de tijd om naar het verhaal achter de klant te luisteren. Ik zorg er vervolgens samen met de klant voor dat er een passende oplossing wordt gevonden.

Ik vind het prettig als ik klanten goed kan helpen met mijn kennis van het vak. Zo spreek ik regelmatig klanten die het overzicht in hun verzekeringspapieren kwijt zijn. Deze klanten help ik om inzicht te krijgen in hun verzekeringen. Welke risico’s loopt een klant en hoe kunnen deze risico’s worden beperkt? Welke verzekeringen zijn noodzakelijk en wat wil de klant daarnaast graag verzekeren? Het is namelijk een misverstand dat je altijd maar alles moet verzekeren. Naast inzicht in het verzekeringspakket, levert dit vaak ook een financieel voordeel voor de klant op.

In mijn vrije tijd gaan we als gezin vaak met de kinderen en onze hond op pad. Daarnaast varen we op mooie dagen graag met onze boot door het West-Friese landschap.