Als adviseur vind ik het belangrijk om je te verplaatsen in de klant. Door goed door te vragen, zonder daarbij al te veel vaktermen te gebruiken, kom je erachter wat een klant belangrijk vindt. Niet alle klanten hoeven of willen alles verzekeren. Een goede dienstverlening is in mijn ogen dat je een klant goed adviseert en het product afsluit dat bij de klant past.

Het geeft me een goed gevoel als een klant belt met een probleem en ik kan helpen met een oplossing. Bijvoorbeeld als een klant door een paar wijzigingen achter elkaar er niet meer uitkomt met de ontvangen nota’s. Op dat moment is het heel fijn als je duidelijkheid kunt scheppen. Verder wil ik graag dat de klant na een gesprek het gevoel heeft dat al zijn vragen zijn beantwoord en dat alles goed is geregeld.

Ik heb ook vaak leuke gesprekken met klanten. Bijvoorbeeld met klanten die een verzekering willen afsluiten voor een bijzondere gebeurtenis, zoals een verre reis met de hele familie. Die klanten vertellen dan zo enthousiast over de net geboekte reis dat je zelf zin krijgt in vakantie.

In mijn vrije tijd doe ik graag aan sport. Ik roei ieder weekend en daarnaast geef ik roei-les aan de jeugd. Verder ga ik graag uit eten, naar het theater of de bioscoop…… al vind ik een avondje Netflix kijken ook heerlijk.