Bij Univé zetten we graag dat stapje extra en denken we mee met onze klanten. Maar nog liever zijn we ze net een stapje voor. Ik herinner me nog dat er in Zwolle een explosie was geweest in een pizzeria. Boven de pizzeria woonde een klant van Univé. Wij hadden hem al benaderd voordat hij contact met ons opnam. Hij stond in zijn badjas in het gemeentehuis en mocht zijn woning niet meer in. Hij had dus ook geen toegang tot zijn verzekeringspapieren. Hij vond het heel prettig dat wij hem zo snel belden; dat het initiatief bij ons vandaan kwam. Daarna hebben we alles natuurlijk netjes afgehandeld en kon hij zelfs een oplader voor zijn telefoon van ons lenen. Een verzekeraar die verder weg zit, kan dit verschil onmogelijk maken.

Mijn werk bij Univé is leuk en veelzijdig; ik doe meer dan adviseren. Als teammanager van de winkel Zwolle probeer ik op basis van de verhalen van klanten, met (vaak kleine) aanpassingen onze dienstverlening nog verder te optimaliseren. Het leukste type klant? Met klanten die van nature graag een praatje maken, net als ik, heb ik altijd de meest interessante gesprekken.