Iedere klant is uniek. En dat vind ik het leukste aan klantcontact. Geen gesprek is hetzelfde en in ieder gesprek streef ik naar de beste oplossing. Ik merk dat klanten mij ervaren als een prettige gesprekspartner. Dat komt misschien ook doordat ik in regio Alkmaar woon en dezelfde ‘taal’ spreek als veel van onze klanten.

Wat is een goed advies? Een advies waar mijn klant op dat moment écht wat aan heeft. Hoe kom ik daarachter? Door goed te luisteren en oprechte interesse te tonen. Daarmee win ik het vertrouwen en kan ik de juiste oplossing bieden. Ik ben pas écht tevreden als het telefoongesprek aan beide kanten met een goed gevoel wordt afgesloten.

‘Als er wat is, dan kun je er naar toe’. Dat zegt iets over hoe wij met onze klanten willen omgaan. Sommige klanten spreek je jaren niet, maar als we ze spreken, dan moet het een prettige ervaring voor ze zijn. Of dat nu via de telefoon is, of in één van onze winkels, dat maakt niet uit.