Welke klanten ik het leukst vind? Degenen die een beetje boos de winkel binnenkomen, maar vervolgens met een goed gevoel de deur weer uitgaan. Ik probeer altijd net iets meer te doen dan de klant van mij verwacht. Dat is vaak helemaal niet zo moeilijk. Iets simpels als de map met alle verzekeringspapieren even op orde maken, kan iemand al blij maken. Ik sta dan ook even stil bij de mogelijkheid om de post in het vervolg via de mail te ontvangen. Veel handiger toch? En het scheelt een hoop bomen. Als een klant toch liever post wil ontvangen, dan is dat natuurlijk ook geen probleem.

Ik werk sinds 2000 bij Univé. Geen dag is hier hetzelfde en daardoor is het werk erg afwisselend. Wat Univé anders maakt dan andere verzekeraars is volgens mij het persoonlijke contact. Klanten en mensen die klant willen worden, zijn van harte welkom in onze Univé-winkel. In Volendam kennen we de meeste klanten bij naam. Dat maakt mijn werk nog leuker.

Als ik niet werk dan sport of lees ik graag. Ook help ik bij activiteiten op de school van mijn kinderen.

Hilda de Vries