Ik wil graag iets voor mijn klanten betekenen. Als adviseur kan ik het verschil maken en van toegevoegde waarde zijn.  En dat kan over van alles gaan:  hulp bij het regelen van een schadeaangifte, opheldering geven over een nota of een beter passend verzekeringspakket afsluiten met een lagere premie.
Iedere klant is uniek en geen situatie is hetzelfde. Door goed te luisteren en door te vragen, verdiep ik me in de persoonlijke situatie. Ik heb pas een goed gevoel over een adviesgesprek als de klant 100% tevreden de deur uitloopt.

En mijn dag is extra geslaagd als ik iets dat onmogelijk leek, toch voor elkaar heb gekregen. Zo was er een klant die vanwege een ziekenhuisopname niet op vakantie kon gaan. Maar door omstandigheden lukte het hem niet om aanspraak te maken op de annuleringsverzekering. Het geeft me dan voldoening als de klant, dankzij mijn inspanning, op een later tijdstip toch de geplande reis kan maken.