Ik werk al sinds 2002 bij Univé en het is nog steeds uitdagend. Er zijn zoveel verschillende mensen en ze hebben allemaal hun eigen wensen, zodat geen één werkdag hetzelfde is. Wat ik fijn vind aan Univé is dat wij betrokken zijn. Wij doen meer dan verzekeringen sluiten: we geven klanten ook tips hoe ze schade kunnen voorkomen en Univé draagt bij aan de maatschappij door goede initiatieven te steunen.

Het is bijzonder dat sommige klanten zich helemaal openstellen. Zo is er een klant die haar persoonlijke verhaal aan me heeft verteld en als ze belt over wijzigingen in haar verzekeringen vraagt ze altijd naar mij. Met haar heb ik, ondanks dat ik haar nog nooit gezien heb, een vertrouwensband opgebouwd. Ik vind het  fijn om mensen die het nodig hebben een luisterend oor te bieden.

Sinds kort ben ik voor nieuwe klanten hét gezicht van Univé bij ons in de regio. Nieuwe klanten krijgen een welkomstkaart, met daarop mijn foto. Dat hiervoor echte adviseurs, die ook echt bij Univé werken worden gevraagd, en geen professionele modellen, zegt ook iets over Univé.