Ik help mijn klanten graag en zal alles doen wat in mijn vermogen ligt om een goede oplossing te vinden. Dat is niet altijd even gemakkelijk, maar over het algemeen krijg ik van klanten te horen dat ze tevreden zijn over mij als adviseur. Een klant kan elke vraag aan mij stellen. Door mijn open manier van communiceren, komen er vaak meer vragen dan de oorspronkelijke vraag. Zo loop ik samen met de klant het verzekeringspakket nog een keer door, waardoor een klant met een blij gevoel de telefoon ophangt of de winkel verlaat. Is het nodig om iets twee keer uit te leggen? Geen probleem, mijn streven is om de klant te laten begrijpen waarvoor hij of zij verzekerd is.

Wat ik leuk vind aan Univé is de lokale betrokkenheid. Zo sponsoren wij een aantal lokale hardloopevenementen waar ik met een team van collega’s graag aan meedoe. Het is goed voor de werksfeer om elkaar ook buiten het werk om te leren kennen. Je durft elkaar dan sneller feedback te geven en dat draagt weer bij aan een betere dienstverlening van Univé.

In mijn vrije tijd doe ik graag iets leuks met mijn dochtertje.